Forum Klubu Renault Clio - Warunki użytkowania
- Rejestrując się na „Forum Klubu Renault Clio” zwanym dalej „Forum” potwierdzasz zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu oraz zgadzasz się przestrzegać jego postanowień. Jeśli się na nie nie zgadzasz, opuść i nie korzystaj z Forum. Administracja Forum ma prawo zmienić treść Regulaminu, ale musi Cię o tym poinformować.
- Forum przeznaczone jest dla osób pełnoletnich. Akceptując niniejszy Regulamin oświadczasz, iż masz ukończony osiemnasty rok życia.
- Na Forum zabrania się posiadania więcej niż 1 konta Użytkownika, poza kontami testowymi Administracji. Złamanie tej zasady będzie skutkowało całkowitym banem i natychmiastowym usunięciem wszystkich kont.
- Każde konto jest weryfikowane przez obsługę Forum. Jeśli zostanie uznane za konto założone w celach reklamowych lub do szerzenia spamu Administracja zastrzega sobie prawo do jego zablokowania lub natychmiastowego usunięcia.
- Zabrania się używania wulgaryzmów, reklam oraz adresów stron „www” w nazwie konta.
- Wielkość czcionki w podpisie może być maksymalnie „normalna”, a wielkość podpisu w całości nie powinna utrudniać korzystania z forum. Administracja zastrzega sobie prawo edycji podpisu jeśli stwierdzi, że łamane są w/w ustalenia.
- Zgadzasz się na zapisywanie wszystkich informacji, które podajesz, w bazie danych. Dane te nie będą przekazywane nikomu bez Twojej zgody, za wyjątkiem uprawnionych organów państwowych. Forum i jego Obsługa nie odpowiada za włamania, które mogą spowodować wykradzenie danych.
- Administracja Forum nie usuwa na życzenie kont użytkowników. Użytkownik może poprosić jedynie o usunięcie danych osobowych.
- Administracja Forum zastrzega sobie prawo do regularnego usuwania kont nieaktywnych użytkowników.
- Zobowiązujesz się godnie reprezentować Klub Renault Clio i dbać o jego dobre imię. Użytkownicy działający na szkodę Forum i Klubu Renault Clio będą karani usunięciem z listy zarejestrowanych użytkowników, banem na e-mail i IP oraz brakiem możliwości ponownej rejestracji.
- Wszystkie wypowiedzi napisane przez Użytkowników na Forum zamieszczane są dobrowolnie i świadomie. Zamieszczone posty stają się dobrem wspólnym Forum i jego użytkowników. Posty będą usuwane tylko w przypadku gdy łamią postanowienia niniejszego Regulaminu. Dla dobra Forum i jego Użytkowników nie ma możliwości usuwania postów na życzenie Użytkownika.
- Forum podzielone jest na kategorie i podfora zwane dalej ogólnie podforami. Każde podforum może posiadać swój własny regulamin będący uzupełnieniem niniejszego regulaminu. Korzystając z danego podforum oświadczasz jednocześnie, że zaakceptowałeś obowiązujący na nim regulamin.
- Obsługa Forum czuwa nad przestrzeganiem niniejszego regulaminu. W skład Obsługi Forum wchodzą Administratorzy, Liderzy oraz Moderatorzy.
- Forum oraz jego Administracja, nie ponosi odpowiedzialności za publikowane treści lub uszkodzenia mienia i zdrowia użytkowników forum oraz ich bliskich i znajomych, wynikające z zastosowania się do rad, pomysłów, itp. znajdujących się na stronach forum. Forum jest miejscem zamieszczania informacji i wymiany pomysłów. Ani Forum, ani jego Obsługa nie może za to być pociągnięta do jakiejkolwiek odpowiedzialności prawnej. Użytkownicy ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje czyny i dokonania.
- Administracja zastrzega sobie na wyłączność prawo do korzystania z kolorów czcionki zielony, fioletowy, czerwony i ich odcieni, które to są przeznaczone do wyróżnienia wpisów operacyjnych.
- Nowo zarejestrowani Użytkownicy mają ograniczony dostęp do działu Giełda (zgodnie z postanowieniami Regulaminu tego działu ), ograniczony dostęp do MINI-CHATu oraz brak możliwości ustawienia podpisu w postach do momentu upłynięcia 30 dni od dnia rejestracji na Forum oraz napisania 5 postów w odpowiednich działach.
- Zgadzasz się nie publikować żadnych treści o charakterze obraźliwym, oszczerczym, propagującym treści niezgodne z polskim prawem lub naruszających prawa autorskie, linków prowadzących bezpośrednio do plików i oprogramowań mogących uszkodzić sprzęt lub wyrządzić szkodę innym Użytkownikom Forum. Robienie tego może spowodować, że zostaniesz zbanowany na zawsze, a Twój dostawca internetu powiadomiony o Twoim zachowaniu.
- Zgadzasz się na wysyłanie poczty elektronicznej przez Administrację forum na adres e-mail podany podczas rejestracji.
- Zgadzasz się przestrzegać zasad Netykiety, a w szczególności przestrzegać:
- zakazu używania słów powszechnie uznawanych za wulgarne i obraźliwe,
- zakazu spamowania i pisania postów niezgodnych z tematem,
- zakazu publikowania prowokacyjnych treści mogących prowadzić do konfliktu,
- zakazu publikowania treści czysto reklamowych,
- zakazu publikowania treści rasistowskich, nacjonalistycznych, pedofilskich, zoofilskich, skrajnie nietolerancyjnych i obrażających uczucia religijne,
- zakazu publikowania treści obraźliwych w stosunku do osób o odmiennej orientacji seksualnej,
- zakazu publikowania treści naruszających prawa autorskie.
- MINI-CHAT jest integralną częścią Forum wobec czego obowiązują na nim postanowienia niniejszego Regulaminu oraz zasady Netykiety.
- Zobowiązujesz się pisać posty uwzględniając zasady polskiej gramatyki, ortografii oraz interpunkcji. Obsługa Forum zastrzega sobie prawo do wskazania i poproszenia o jak najszybsze poprawienie najbardziej rażących błędów. Brak reakcji na prośby Obsługi może skończyć się przyznaniem ostrzeżenia lub całkowitym usunięciem tematu/postu.
- Na forum zabrania się umieszczania bez zgody Administracji treści o charakterze czysto reklamowym, komercyjnym oraz zarobkowym, poza wyznaczonymi w tym celu działami (Giełda, Zniżki dla Klubowiczów). Zabrania się umieszczania linków, odnośników, grafik i treści reklamowych w podpisach, avatarach i treści postów. Niestosowanie się do tego punktu Regulaminu będzie skutkowało banem, natychmiastowym usunięciem konta oraz poinformowaniem o zaistniałym fakcie Twojego dostawcy internetu - szczególnie w przypadku kont fikcyjnych założonych wyłącznie w celach reklamowych.
- Zamieszczanie reklam własnej działalności jest dozwolone wyłącznie za zgodą Administracji Forum za wyjątkiem Członków Grupy Klubowicze
- Na forum zabrania się prowadzenia działalności zarobkowych poza wyznaczonym w tym celu działem "Giełda".
- Zgadzasz się przestrzegać zaakceptowanych regulaminów. Obsługa Forum ma prawo egzekwować postanowienia obowiązującego regulaminu poprzez stosowanie kar porządkowych. W skrajnych przypadkach twoje konto może zostać usunięte a możliwość ponownej rejestracji zablokowana.
- Zgadzasz się, że Obsługa Forum ma prawo w każdej chwili usunąć, edytować, przenieść lub zablokować każdy wątek i post.
- Masz prawo do swobodnego (ograniczonego tylko przez punkty niniejszego regulaminu) wyrażania myśli.
- Obsługa Forum ma prawo udzielać pouczeń, ostrzeżeń i banów. Ostrzeżenie zachowuje swoją ważność przez 60 dni od daty nadania. Ostrzeżenia sumują się i ich łączna ilość wyznacza następujące ograniczenia nałożone na konto użytkownika:
- 1 ostrzeżenie: zablokowane zwiększanie licznika ilości napisanych postów,
- 2 ostrzeżenia: wyłączony avatar, podpis oraz MINI-CHAT, ban na 24h
- 3 ostrzeżenia: wyzerowanie licznika liczby napisanych postów, zakaz pisania na całym forum, ban na 7 dni
- 4 ostrzeżenia: ban na 1 miesiąc
- 5 ostrzeżeń: usunięcie z listy zarejestrowanych użytkowników, ban na e-mail i IP oraz brak możliwości ponownej rejestracji po upłynięciu terminu ostrzeżenia
- Ograniczenia kumulują się, tj. dla danego stopnia zastosowanie mają również ograniczenia ze wszystkich wcześniejszych stopni.
- Wszelkie próby obejścia ograniczeń nałożonych na konto użytkownika (np. poprzez ponowną rejestrację) mogą skutkować zablokowaniem wszystkich kont użytkownika (włączając w to zablokowanie adresu IP użytkownika).
- Użytkownik ma prawo odwołania się od nałożonej kary. Zażalenia i odwołania rozpatruje Administracja forum.
- Wszelkie kwestie związane z nałożonymi karami omawiamy na PW. Nie dyskutujemy na ich temat na łamach forum.
- Wszelkie kwestie sporne nieuregulowane niniejszym Regulaminem rozstrzygała będzie Administracja Forum. Decyzja Administracji jest ostateczna.
Powrót do ekranu logowania