Tak działa ASO w Łodzi

Wszystko co dotyczy Renault Clio z wyłaczeniem problemów technicznych. Masz ciekawy link, przeczytałeś ciekawy artykuł w prasie, chciałbyś wygłosić swoją opinię - podziel się tym z nami.

Moderatorzy: sudi, brejq

Tak działa ASO w Łodzi

Postprzez soccerchicka » 18 lut 2019, o 22:08

Nie wiem czy ktoś z Was korzystał z usług dealera /serwisu w Łodzi i jakie ma doświadczenia. Ci, którzy pamiętają mnie z forum sprzed kilku lat, wiedzą, że nie przepadam za tym ASO. Ale mam swoje powody i od lat to się nie zmieniło.
Być może mam do nich pecha.. ;) Chodzi tu zarówno o kupno auta jak i serwis. Przy poprzednim Clio źle dobrali mi kolor lakieru, do tego po paru miesiącu wyszły jakieś pęcherze. A przy obecnym Clio źle spasowali elementy. Wymienialam drzwi tylne po szkodzie parkingowej za co wzięli ponad 7 tys. zł - na szczęście z OC sprawcy, więc koszt mnie nie interesuje ale za taką kasę w ASO powinno być zrobione idealnie. Serwis nie poradził sobie z podstawowymi kwestiami. Drzwi były tragicznie spasowane. Oczywiście reklamacja i szybka poprawka i spoko, chociaż uważam, że nie powinno to mieć miejsca. A teraz najlepsze. Słupek drzwi nie jest pomalowany na kolor metalic. Ja nie jestem w stanie pojąć, jak można dopuścić do czegoś takiego.
Załączniki
IMG_20190218_212945.jpg

Średnio Zaawansowany
Klubowicz
Grupa Wsparcia
 
Pokaż profil

Postprzez wojteks » 18 lut 2019, o 22:22

Jak każde ASO, jest takie jak ludzie w nim pracujący. W mojej opinii to zwykle są najgorsi/najsłabsi/najtańsi dostępni pracownicy mający wszystko w głębokim poważaniu (w dup..) a klienta szczególnie bo na gwarancji jest na nich skazany. I jeszcze mają kosmiczne ceny na wiele usług.

Ekspert
 
Pokaż profil

Postprzez soccerchicka » 18 lut 2019, o 22:26

To ciekawe po co te wszystkie ankiety po wizycie w ASO jak i tak nic z tym nie robią, a tacy ludzie psują reputację marki..
A skoro kosmiczne ceny to powinny iść w parze z jakością..

Średnio Zaawansowany
Klubowicz
Grupa Wsparcia
 
Pokaż profil

Postprzez sasio » 19 lut 2019, o 06:20

Niestety nie idą, te malowanie o którym mówisz to naklejka, montowana na gorąco.
Gdy wymieniali u mnie, są dwie wersje matowa i błyszcząca (ale to Ci dziś potwierdzę) i z tego co widzę zamontowali właściwą która się różni (może po prostu z inna partią).
Pojedź na reklamacje, ale może być tak jak z moja podsufitką, tylko taka dostępna i sorry .
Posprawdzaj wszystko tj.rozpędź się do większej prędkości czy drzwi nie szumią, porównaj otwieranie prawych i lewych tylnich drzwi, sprawdź doleganie ich, lekkie zamykanie, otwieranie od wewnątrz, działanie szyby z poziomu kierowcy i pasażera, blokadę rodzicielską przyciskiem u kierowcy oraz zamykanie z poziomu drzwi tj.tymi zapadkami na boku drażni, doleganie uszczelek. To chyba wszystko co możesz sprawdzić , ustaw dźwięk na lewy tylny głośnik, bo tak z reguły jest że niby okey, a za jakiś czas zauważymy że od pierwszego dnia było nie tak a będzie po czasie
Renault Clio IV Grandtour 2017
1.2 D4F Limited+++

Czerwony Flamme

Zaawansowany
Klubowicz
 
Pokaż profil

Postprzez Natan » 19 lut 2019, o 08:04

Ło matko.Wymiana drzwi ponad 7 tysięcy :?: :shock: .Żadnego klepania,szpachlowania,naciągania godzin,lakierowania bo w drzwiach raczej takich rzeczy serwis nie robi.No chyba,że właściciel sobie tego zażyczy.I jeszcze efekt końcowy po wymianie drzwi pod psem :shock: Szkoda,że nie trafili na mnie.A jest tam elektryka szyb :?: .Nie dziwie się,że TU co chwila podwyższają stawki OC skoro nagminne jest naciąganie do granic wytrzymałości cen za usługi.Ktoś powinien uważnie się przyjrzeć takim procederom.To podobnie jak z przetargami za wykonanie konkretnych usług.Często gęsto na poziomie zamówień rządowych itp.I co z tego,że "wygrywa" najkorzystniejsza oferta,skoro i tak ta najkorzystniejsza ma ceny z górnej półki.

Zaawansowany
 
Pokaż profil

Postprzez soccerchicka » 19 lut 2019, o 09:20

sasio napisał(a):Pojedź na reklamacje, ale może być tak jak z moja podsufitką, tylko taka dostępna i sorry .


No chyba żartujesz? Przecież nie ma opcji, że tak to zostawię. To ma wyglądać jak należy.

Dzięki za porady - wszystko sprawdzę.

Natan, jest elektryka. Ale i tak uważam, że cena mocno przesadzona.

Średnio Zaawansowany
Klubowicz
Grupa Wsparcia
 
Pokaż profil

Postprzez sasio » 19 lut 2019, o 17:02

Uwierz mi ze możesz z nimi się sadzić :)
Wymienia na inna taka sama aż Ci zbrzydnie, takie niestety podejście
Renault Clio IV Grandtour 2017
1.2 D4F Limited+++

Czerwony Flamme

Zaawansowany
Klubowicz
 
Pokaż profil

Postprzez soccerchicka » 19 lut 2019, o 17:29

sasio, daj spokój - to co mówisz jest absurdalne. Ma być tak, jak było i w dodatku na czas naprawy z tytułu reklamacji mają mi dać auto zastępcze. W przyszłym tyg. jestem umówiona.

Sprawdziłam całą resztę rzeczy, o których mówiłeś. Wszystko działa.

Średnio Zaawansowany
Klubowicz
Grupa Wsparcia
 
Pokaż profil

Postprzez borsukldz » 19 lut 2019, o 19:53

Który Jaszpol tak pięknie zadziałał?
vel baluciarz7
 
Pokaż profil

Postprzez sasio » 19 lut 2019, o 20:33

Soccerchicka mało jeszcze wiesz....
Auto zastępcze to dobry gest ASO i tyle.
Poczytaj moje doświadczenia z podsufitka, nawet centrala ma to gdzieś.
Nie życzę Tobie źle, po prostu walczyłem pół roku wiec wiem jak ASO kłamie patrząc Ci w twarz.
Mi wymienili podsufitka, założyli nowa, zakładając ją tak że odstawała, stwierdzili ze wymienia ponownie ... a ja tylko odpowiednio poukładali. Odstające plastiki to nie ich problem, centrala mówi dogaduj się z dealerem.
Niestety dowiedziałem się ze pracownik ma prawo coś zniszczyć ale to musi naprawic, ale jak to już inna para butów. Oni potrafią robić dużo gorsze rzeczy i faktycznie nikt się tym zbytnio nie przejmuje a klient gwarancja a już nie daj Boże klient „poprawka gwarancji” to zło konieczne
Renault Clio IV Grandtour 2017
1.2 D4F Limited+++

Czerwony Flamme

Zaawansowany
Klubowicz
 
Pokaż profil

Postprzez soccerchicka » 20 lut 2019, o 00:50

sasio, po pierwsze to nie jest naprawa gwarancyjna, tylko za gruby hajs i mam prawo żądać poprawnie wykonanej usługi szczególnie w tak podstawowej kwestii jak dopasowanie koloru. Po drugie, pomalowane elementu na inny kolor niż powinien być to dla mnie absurd, a jeśli Ty uważasz, ze mam się na to zgodzić bo serwis powie, że tak ma być i juz bo oni inaczej nie mogą, to się grubo mylisz. Jeśli mi tego nie poprawia to bardzo chętnie zgłoszę również sprawę do ubezpieczyciela, który im ten gruby hajs wypłacił. Ciekawe co powiedzą na to, że zapłacili tyle za usługę, która była źle wykonana..
Ale sądzę, że nie będzie takiej potrzeby, bo po prostu mi to poprawią. Dam znać w przyszłym tyg.

borsukldz, Brukowa oczywiście ;)

Średnio Zaawansowany
Klubowicz
Grupa Wsparcia
 
Pokaż profil

Postprzez Bogdan61 » 20 lut 2019, o 11:36

soccerchicka napisał(a): Jeśli mi tego nie poprawia to bardzo chętnie zgłoszę również sprawę do ubezpieczyciela, który im ten gruby hajs wypłacił. Ciekawe co powiedzą na to, że zapłacili tyle za usługę, która była źle wykonana..

Żeby takie zgłoszenie było skuteczne (przyniosło określony skutek), musi być dokonane przed odbiorem auta.
# 103

Ekspert
Klubowicz
Majsterkowicz
Grupa Wsparcia
 
Pokaż profil

Postprzez sasio » 20 lut 2019, o 15:55

Koleżanko rozumiem Twoja frustracje.
Aktualnie walczę z ASO w kwestii foteli i wg.nich wygniecione foteli po 1000km to rzecz normalna.
Moim największym błędem był zakup właśnie Clio które jest wykonane tandetnie, i nikt tego nie ukrywa .
Centrala i serwis twierdzą ze to naturalne zużycie i tyle, tak ma być, i można się sadzić z nimi a i tak stwierdza ze słońce zbyt mocno świeciło. Niestety żyjemy w Polsce i tu jest cały problem, cokolwiek się stanie, wszystko to Twoja wina i tylko Twoja i biedny serwis chcesz naciągnąć na koszty.
Jestem po Twojej sprawie ale znam kilkanaście osób które po prostu po roku walki odpuściły bo i tak to nic nie dało.
Tez byłem nastawiony identycznie jak Ty ale 10 wizyt po 150km, tygodniami przetrzymywane auto dały koszty większe niż podsufitka + uszczelka + listwa kupione osobno. Oni maja swoje paragrafy, umowy i kupując auto wszystko niestety akceptujesz.
Ja wiem że nowe auto, jeżeli kiedyś kupię nie będzie już Renault ze względu na takowe podejście do jakości i klienta. Serwis robi co może a centrala wymienia tylko oczywiste rzeczy np.stojaca woda w lampie, bo jak paruje i znika to norma . Pracownicy udają głuchych, ślepych i nie myślących.

Trzeba się cieszyć jeżeli zamówili złe z katalogu ale raczej wątpię, zapewne okaże się ze powinnaś mieć takie a z braku części fabryka założyła inne. Tak jak z moja podsufitka, przyszła z dziurkami bo powinienem mieć oświetlenie górne, skoro go nie mam to trudno, mogę sobie zostawić dziurki albo zakryć lampkami.
Centrala zwala na dealera który zamawia podsufitke, ale dealer ma wytłumaczenie zamówił pod nr ViN i koło się kręci. Francją odpowiada po 3 miesiącach ze ten numer jest prawidłowy i ogólnie mam ogarniać temat w Polsce.
Centrala jest importerem i nie odpowiada za działania dealera, aferę rób u dealera .
Poryty kraj i korzystanie z tego przez wszystkich, np.w Niemczech gdy wchodziłeś do dealera i mówiłeś resetuje się MediaNav na sofcie. 8.0.5 zamawiali Tobie nowe urządzenie lub wymieniali od razu gdy było ja stanie, w Polsce odgórny nakaz aktualizować, choć to nic nie dało. We Włoszech wymienia Renault siedziska bez problemu, u nas odrzuca bo nie widać drutów.

PS Też tą cześć miałem wymienianą
Renault Clio IV Grandtour 2017
1.2 D4F Limited+++

Czerwony Flamme

Zaawansowany
Klubowicz
 
Pokaż profil

Postprzez soccerchicka » 20 lut 2019, o 16:22

sasio, współczuję i czytałam o Twoich przejściach z dealerem. Ale nie chce mi się powtarzać znów tego samego. Dam znać w przyszłym tyg.

Średnio Zaawansowany
Klubowicz
Grupa Wsparcia
 
Pokaż profil

Postprzez sasio » 20 lut 2019, o 17:59

Uściślając to nie jest malowanie w inny kolor.
To jest okleina która się nakleja na gorąco.
Renault Clio IV Grandtour 2017
1.2 D4F Limited+++

Czerwony Flamme

Zaawansowany
Klubowicz
 
Pokaż profil

Postprzez wojteks » 20 lut 2019, o 20:43

sasio napisał(a): jeżeli kiedyś kupię nie będzie już Renault ze względu na takowe podejście do jakości i klienta.

Takie czasy nastały, inne marki to takie samo podejście do klienta. Nawet marki "premium" zaczynają mieć klienta w głębokim poważaniu. Myślisz że jakieś VW/Skoda (nie premium) jest lepsze?

Ekspert
 
Pokaż profil

Postprzez Termi » 20 lut 2019, o 20:51

Dokladnie, jakis miesiac temu dzwonilismy do serwisu infiniti z zapytaniem w jakiej cenie sa teleskopy maski do jakiegos suv'a, kazali zostawic nr telefonu ze oddzwonia. Dzwonilismy jeszcze 5 razy (rozlozone w dniu) i wiemy tyle co i wczesniej.
Stajnia:
Clio 1 ph1 1.2 Żółta
Clio 1 ph2 1.8 16V Niebieska
Clio 2 ph2 1.9 dTi Szara
Mondeo mk2 1.8 16V Mondziołek

Ekspert
Klubowicz
 
Pokaż profil

Postprzez WinFS » 20 lut 2019, o 21:30

soccerchicka, wrzuć opis tej szopki na Wykop najlepiej bo tu niestety mało kto zagląda poza fanami Clio ;)


Tak swoją drogą zapytam... czemu wybrałaś to ASO a nie inne wiedząc, że są dalecy od ideału? Domyślam się, że jazda gdzieś dalej z wgniecionymi drzwiami może nie jest zbyt przyjemna ale w promieniu 200km masz cały wachlarz ASO - Warszawa, Częstochowa, cały śląsk no i chyba drugie w samej Łodzi.

Średnio Zaawansowany
 
Pokaż profil

Postprzez wojteks » 20 lut 2019, o 22:14

Bo pewnie każde ASO jest takie samo (w 99% tak jest).

Ekspert
 
Pokaż profil

Postprzez soccerchicka » 20 lut 2019, o 22:36

WinFS, przeglądy robię w Warszawie i jestem zadowolona, ale tutaj musiałabym kilka razy jechać i zdecydowałam, że zrobię jednak lokalnie. Teraz żałuję. To była dla nich ostatnia szansa. Oczywiście mogą się zrehabilitować i mi to naprawić, dać auto zastępcze, ale z ich usług już nie skorzystam.

W Łodzi jest monopol jeśli chodzi o Renault ;)

Średnio Zaawansowany
Klubowicz
Grupa Wsparcia
 
Pokaż profil

Następna strona

Powrót do Forum Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość