Tak działa ASO w Łodzi

Wszystko co dotyczy Renault Clio z wyłaczeniem problemów technicznych. Masz ciekawy link, przeczytałeś ciekawy artykuł w prasie, chciałbyś wygłosić swoją opinię - podziel się tym z nami.

Moderatorzy: sudi, brejq

Re: Tak działa ASO w Łodzi

Postprzez soccerchicka » 27 lut 2019, o 22:00

Chyba jest ok..
Załączniki
IMG_20190227_205745.jpg

Średnio Zaawansowany
Klubowicz
Grupa Wsparcia
 
Pokaż profil

Postprzez sasio » 27 lut 2019, o 22:59

I co zrobili?
Renault Clio IV Grandtour 2017
1.2 D4F Limited+++

Czerwony Flamme

Zaawansowany
Klubowicz
 
Pokaż profil

Postprzez soccerchicka » 27 lut 2019, o 23:20

Jest pomalowany tak jak powinno być. Mają szczęście ;)

Średnio Zaawansowany
Klubowicz
Grupa Wsparcia
 
Pokaż profil

Postprzez Pan Bułka » 28 lut 2019, o 08:37

Nie można było tak od razu? Samo ASO traci na tym pieniądze też przecież :lol:
Bułka – odmiana delikatnego pieczywa, najczęściej pszennego, żytniego lub kukurydzianego, w formie niewielkiej nieco spłaszczonej kulki.Oglądam Top Gear i się nie znam na autach.
Anna Maria

Zasłużony
Zlotowicz
Majsterkowicz
Klubowicz
Grupa Wsparcia
 
Pokaż profil

Postprzez soccerchicka » 28 lut 2019, o 10:22

Pan Bułka, wzięli ponad 7 tys. za to więc raczej i tak są sporo do przodu ;)

Średnio Zaawansowany
Klubowicz
Grupa Wsparcia
 
Pokaż profil

Postprzez borsukldz » 28 lut 2019, o 11:14

Całe szczęście, że masz problem z głowy ;)
vel baluciarz7
 
Pokaż profil

Postprzez karloszka » 17 mar 2019, o 00:59

Masakra, ale dramat! Widzę że to częsta przypadłość serwisów Reno... szkoda :( poniekąd też dlatego od nich odeszłam...

Początkujący
 
Pokaż profil

Postprzez kratylos » 17 mar 2019, o 08:31

to wiele razy powtarzalem reno robi faje auta ale obsluga posprzedazowa w aso jest zla - a w lodzi to dramat jest z tym jednym delerem od lat...
pozdr
Kratylos

Średnio Zaawansowany
Klubowicz
 
Pokaż profil

Postprzez tommi.pl » 15 kwi 2019, o 12:37

Raczej nie tylko w Łodzi, wiadomo, że wszędzie zdarzają się takie czy inne przypadki, ale ceny napraw zabijają

Początkujący
 
Pokaż profil

Postprzez karloszka » 20 kwi 2019, o 00:54

a z ciekawości, kto z jaką miał (i gdzie) do czynienia CENĄ za RBH?

Początkujący
 
Pokaż profil

Postprzez sasio » 20 kwi 2019, o 08:30

99,9% ASO stosuje 180zł netto, dając 10% rabatu
Renault Clio IV Grandtour 2017
1.2 D4F Limited+++

Czerwony Flamme

Zaawansowany
Klubowicz
 
Pokaż profil

Postprzez sasio » 27 cze 2019, o 10:02

Czy ktoś jeszcze wierzy w serwisy i ich rzetelność ?

W moim Clio 2017, dokuczało a wręcz mnie denerwowało piszczenie lewego tylnego bębna oraz piszczenie klocków hamulcowych. Zgłosiłem w ASO, oczywiście że „zrobili”, szczegółowo mówiąc co było nie tak, jak to smarowali. Ogólnie problem występował raz na jakiś czas, im gorącej tym częściej.

Po 20km piszczenie powróciło wraz z nastaniem gorącej pory dnia.
Zgłosiłem jeszcze kilka usterek, oczywiście nic nie zrobili, ale wszystko naprawione.

Stwierdziłem że jak mam jechać znowu do ASO, stwierdziłem jadę do warsztatu znajomego.
Tak więc : bęben fabrycznie nie zdejmowany, w elementach między którymi występuje tarcie (osłona i blachy smaru praktycznie nie było), bębny całe zawalone syfem, na bębnach zrobił się rant. Ogólnie smar ceramiczny i piszczenie ustalo. Co więcej po odkręceniu nakrętki 36 bęben praktycznie spadł, odległość okładzin ciernych od bębna była mega duża.

Z przodu - prowadniki zacisku praktycznie suche, nie ruszały się tak jak trzeba, i wszystko do gruntownego smarowania.

Piszczenie ustało, hamulce lepiej działają.
Ogólnie mechanik który robił setki aut, załamany jest oszczędnością w smarach itd.
Jest dramat

Auto ma 27000km i 1.5 roku

Tak wygląda przesmarowany i oczyszczony bęben wg ASO - od serwisu minęło 1000km

Obrazek

Obrazek
Renault Clio IV Grandtour 2017
1.2 D4F Limited+++

Czerwony Flamme

Zaawansowany
Klubowicz
 
Pokaż profil

Postprzez davop » 27 cze 2019, o 22:22

sasio napisał(a):Niestety nie idą, te malowanie o którym mówisz to naklejka, montowana na gorąco.
Gdy wymieniali u mnie, są dwie wersje matowa i błyszcząca (ale to Ci dziś potwierdzę) i z tego co widzę zamontowali właściwą która się różni (może po prostu z inna partią).
Pojedź na reklamacje, ale może być tak jak z moja podsufitką, tylko taka dostępna i sorry .
Posprawdzaj wszystko tj.rozpędź się do większej prędkości czy drzwi nie szumią, porównaj otwieranie prawych i lewych tylnich drzwi, sprawdź doleganie ich, lekkie zamykanie, otwieranie od wewnątrz, działanie szyby z poziomu kierowcy i pasażera, blokadę rodzicielską przyciskiem u kierowcy oraz zamykanie z poziomu drzwi tj.tymi zapadkami na boku drażni, doleganie uszczelek. To chyba wszystko co możesz sprawdzić , ustaw dźwięk na lewy tylny głośnik, bo tak z reguły jest że niby okey, a za jakiś czas zauważymy że od pierwszego dnia było nie tak a będzie po czasie


z częściami oryginalnymi bywa różnie. Części do fabryk w większości robią lokalni dostawcy. Clio klepane jest we Francji i w Turcji, z tego względu dostawcy bywają różni i w odpowiedziach na pytania jaka firma robi części na pierwszy montaż bywają rozbieżności ;-)

Producenci aut na after market nie dają wszystkich wersji części jakie są montowane w fabryce, np. UCH jest tylko w full wypasie, lampy do Twingo II są tylko z białym kloszem. I być może tak było z twoją podsufitką, chociaż wydaje mi się że takie rzeczy powinny mieć trasowanie pod otwory (w clio III tak było pod lampki w drzwiach a także pocieniona ścianka w nagrzewnicy pod montaż rurki klimatyzacji schowka).

Odnośnie pasowania drzwi, to osobiście widziałem jak na linii wkładają kostkę między drzwi a nadwozie i potrafią je zamknąć (drzwi kompletne, uzbrojone). Robi to masakryczne wrażenie, ale po tej operacji drzwi idealnie pasują. Wątpię aby tak robili w ASO.
Clio I Ph3 >> Thalia I Ph3 >> Clio III Grandtour Ph1 >> Megane IV HB + Twingo II Ph1

Obrazek 1,5dCi K9K 656 zwykłe Megane davopa
Obrazek 1,2TCE D4F zwykłe kombi davopa Obrazek

Zaawansowany
Grupa Wsparcia
 
Pokaż profil

Postprzez Wojtek w » 28 cze 2019, o 07:56

sasio napisał(a):Tak wygląda przesmarowany i oczyszczony bęben wg ASO

A co miało być nasmarowane w bębnach ? Nie bardzo wiem o co chodzi.

Bardzo Zaawansowany
Grupa Wsparcia
Klubowicz
 
Pokaż profil

Postprzez Pan Bułka » 28 cze 2019, o 17:20

Jak to co? Bęben :lol:
Bułka – odmiana delikatnego pieczywa, najczęściej pszennego, żytniego lub kukurydzianego, w formie niewielkiej nieco spłaszczonej kulki.Oglądam Top Gear i się nie znam na autach.
Anna Maria

Zasłużony
Zlotowicz
Majsterkowicz
Klubowicz
Grupa Wsparcia
 
Pokaż profil

Postprzez sasio » 28 cze 2019, o 20:49

Jeżeli myślisz że elementy współpracujące w bębnach chodzą na sucho to powodzenia.
Elementy w bębnie są ruchome i pracują względem nie ruchomej blachy.
Elementy cierne nigdy nie będą smarowane ale elementy ruchome już tak.
Gdy nie ma smaru to piszczy i nie działa jak trzeba.

Z przodu tez masz przynajmniej dwa typy smaru w przednich hamulcach
Renault Clio IV Grandtour 2017
1.2 D4F Limited+++

Czerwony Flamme

Zaawansowany
Klubowicz
 
Pokaż profil

Postprzez wojteks » 28 cze 2019, o 22:04

sasio napisał(a):Z przodu tez masz przynajmniej dwa typy smaru w przednich hamulcach

Tylko jednego rodzaju używam i wystarcza.

Ekspert
 
Pokaż profil

Postprzez sasio » 28 cze 2019, o 22:15

Prowadniki smarujesz miedzianym ?
Renault Clio IV Grandtour 2017
1.2 D4F Limited+++

Czerwony Flamme

Zaawansowany
Klubowicz
 
Pokaż profil

Postprzez wojteks » 29 cze 2019, o 09:29

sasio napisał(a):Prowadniki smarujesz miedzianym ?

Nie, miedzianego wcale nie używam. Tylko to https://eshop.wurth.pl/Kategorie-produk ... pl/PL/PLN/

Ekspert
 
Pokaż profil

Poprzednia strona

Powrót do Forum Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: MSN [Bot] i 3 gości