Natan,
Rozumiem

bo jak miałem Octavię to też miałem płaskie pióra wycieraczek i w opakowaniu kilka adapterów. Ale mnie nie chodzi o to że one są bo to logiczne by pasowały do każdego pojazdu, lecz chodzi mi o to, jak pewnie przeczytałeś w moim poście, że chodzi o to, że trzeba założyć adapter na adapter, czyli 2 adaptery na pióro wycieraczki zamiast jednego adaptera by zamocować, co spowodowało, że ramię wycieraczki jest uniesione jak na przedstawionym zdjęciem mojego autorstwa.
Z tego wynika, że każdy uczy się na swoich błędach, że lepiej kupić oryginał bo zapłaciłem 80zł za Valeo a oryginalne dopiero teraz okryłem że mogę mieć także za 80zł.
Nie chodziło mi że adaptery są bo wiadomo tylko o to że tak konstrukcyjnie Valeo zrobiło by zamontować ich wycieraczkę do Clio III musisz zamontować ich 2 adaptery jeden na drugi co skutkuje podniesienie wycieraczki i to znacznie.
Miałem marketowe z adapterami i tak mocno nie podnosiły ramienia wycieraczki.
Co nie zmienia faktu, że w tej kwestii, nic już nie zrobię do czasu wyeksploatowania się piór wycieraczek :-/
Na 5 biegu.....
Mazda 626 GD Cupe 2.2. 91"
Mazda 323 F 1.6. 93"
Punto II Music 1.2. 03"
Siena HL 1.6. 98" :-p
Twingo 1.2. 98"
Octavia 1.6 Tour. 98"
Clio III 1.2. 08. z salonu