Nadchodzi Clio V - co już wiemy

Wszystko co dotyczy Renault Clio z wyłaczeniem problemów technicznych. Masz ciekawy link, przeczytałeś ciekawy artykuł w prasie, chciałbyś wygłosić swoją opinię - podziel się tym z nami.

Moderatorzy: sudi, brejq

Re: Nadchodzi Clio V - co już wiemy

Postprzez Pan Bułka » 14 paź 2019, o 09:51

Te zegary w ZEN to porażka, w Clio IV były o wiele ładniejsze a tu Dacia :lol:
Bułka – odmiana delikatnego pieczywa, najczęściej pszennego, żytniego lub kukurydzianego, w formie niewielkiej nieco spłaszczonej kulki.Oglądam Top Gear i się nie znam na autach.
Anna Maria

Zasłużony
Zlotowicz
Majsterkowicz
Klubowicz
Grupa Wsparcia
 
Pokaż profil

Postprzez Bogdan61 » 14 paź 2019, o 11:17


Jeśli dobrze widzę, to ZEN ma manualną klimę i stacyjkę na kluczyk?
# 103

Ekspert
Klubowicz
Majsterkowicz
Grupa Wsparcia
 
Pokaż profil

Postprzez SebaLBN » 14 paź 2019, o 12:27

Zen to padaka.jesli ma by c przeskok jakosciowy to tylko intens albo rs line oczywiscie koniecznie w opcji z miekkim boczkami i tarczami z tylu.

Średnio Zaawansowany
 
Pokaż profil

Postprzez polon18 » 14 paź 2019, o 13:18

Bogdan61 jak byś zauważył /czytał to już to napisałem
Zen:
Manualna klima
Zwykłe zegary nie pełne LCD
Kluczyk zamiast karty
Nie ma Drl w kształcie C tylko mały pasek u góry
Z bezpieczeństwa asystent pasa ruchu

Średnio Zaawansowany
 
Pokaż profil

Postprzez mayn » 14 paź 2019, o 20:57

Zastanawiam się cały czas czy Clio V przełamało w końcu poziom akustyczny w swojej klasie, zbliżając się do wyciszenia współczesnych kompaktów.... Jeśli wciąż buczy i wyje powyżej 100 km/h to porażka.... Lepiej dorzucić do niemal każdego kompaktowego samochodu który już ma dobre wyciszenie powyżej 100 km/h.

Bardzo Zaawansowany
Grupa Wsparcia
 
Pokaż profil

Postprzez dezerter » 14 paź 2019, o 22:21

mayn napisał(a):Zastanawiam się cały czas czy Clio V przełamało w końcu poziom akustyczny w swojej klasie, zbliżając się do wyciszenia współczesnych kompaktów.... Jeśli wciąż buczy i wyje powyżej 100 km/h to porażka.... Lepiej dorzucić do niemal każdego kompaktowego samochodu który już ma dobre wyciszenie powyżej 100 km/h.

a który to taki?
moją obecność na forum sponsoruje IRENA

Średnio Zaawansowany
 
Pokaż profil

Postprzez mayn » 14 paź 2019, o 23:38

Zdecydowana większość kompaktów z silnikami doładowanymi jest dobrze wyciszona... Nie wiem jak najnowszy model Mazdy 3, ale poprzednia generacja czyli ta która jeszcze była produkowana w 2018 roku nie była dobrze wyciszona, jak również Mazda 6, oraz CX-5.... Nowa Mazda 3 ciasnawa na max z przodu, i cena kosmos lekko ponad 100 tyś zł za średnią wersję :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Bardzo Zaawansowany
Grupa Wsparcia
 
Pokaż profil

Postprzez Wasabi » 29 lis 2019, o 16:05

W tej klasie poziom akustyczny już dawno został przełamany przez Fiestę i Polo.

Początkujący
 
Pokaż profil

Postprzez mamiroma1970 » 30 lis 2019, o 08:51

mamiroma1970 napisał(a):
Natan napisał(a):Otóż to mamiroma1970,

Ludzie nie zdają sobie sprawy jak to wygląda FINALNIE. Zasada jest prosta jak drut. Minimalna wpłata albo jej brak i zamykasz się w kwocie samochodu z następnego segmentu w górę. Tylko z tą ostatnia ratą to lekko przesadziłeś. No bo jak ją uzasadnisz matematycznie uwzględniając najwyższy procent odsetek :?: .



Tu masz kolego :lol: :lol: :lol:
https://cdn.group.renault.com/ren/pl/pd ... -price.pdf



Dokładnie... to jest Nowe Clio a nie clio V
Diagnostyka dla każdego ? jak nie, jak tak :-) proszę pisać na PW.
mechanicfan

Klubowicz
Grupa Wsparcia
Zlotowicz
Spotowicz
 
Pokaż profil

Postprzez WinFS » 4 gru 2019, o 21:01

Rozumiem podatek od nowości ale prawie 60k i analogowe zegary i te przyciski nawiewów jak z Dustera to przesada :D

Średnio Zaawansowany
 
Pokaż profil

Poprzednia strona

Powrót do Forum Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości